Oj så roligt!

3 kommentarer
Först var vägningen och vikten innan gruppträffen roligt. Å sen var gruppträffen innehållande ett träningspass roligt!
 
Trots att jag jobbat dygnet runt som det känns senaste tiden och jag kanske inte ätit optimalt, antingen för lite eller kanske för mycket eller helt enkelt bara fel ibland så låg jag bra till i vikt. God marginal till min gräns. Faktiskt närmre viktlägsta än min gräns :)
 
Sen på gruppträffen så hade ett träningpass. Så himla kul men jag upptäckte raskt hur svaga mina ben var... vilket inte var någon surprise direkt. Med svaga ben har man varken balans eller koordination men hej å hå. Träningen bestod av intervallträning a 60 sekunder per övning. Kul! Å jag maskade bara lite ;)
 
Kan bara säga är det någon som funderar på itrim så gå!
 
1 Lena:

skriven

Jag önskar att jag också kunde ligga vid min "lägre viktgräns". Tyvärr är jag inte där än, inte ens i närheten :s
Bra jobbat i vilket fall för det du gör med mat så gör du ju rätt =D

Svar: Snart är du där Lena! Du kämpar på bra :)
Frk M

2 MariaG:

skriven

Härligt Frk M, 2 bra itrimmöten på raken!
M

Svar: Ja, det är kul om man har bra möten. Annars känns det som bortkastad tid.
Frk M

3 Cia:

skriven

Här liggs det vid viktgränsen - den övre med något hekto +. Har ju inte landat i på målvikten ännu så då är det inte godkänt.
Skönt att känna att livsföringen håller - det är bara att gratulera dig!

Svar: Du är snart där Cia! Det går ju galant för dig :)
Frk M