Shopping i NYC - del 3 klänningar

5 kommentarer
Jag trodde jag hade köpt 5 klänningar i NYC men när jag idag galgade dem och hängde in dem i garderoben hade de blivit 6 stycken :)
 
Först en skön klänning från Tommy Hilfiger.
 
 
 
Sen en från Calvin Klein. Min är svart men visar den blå så ni ser draperingen. Ser kanske inte mycket ut men är så skön och sitter så snyggt på.
 
 
 
Sen två från Lauren Ralph Lauren. Den övre är svart/brun mönstrad i min version och den nedre är helsvart. Tyvärr hittade jag dem inte i mina färger på webben.
 
 
Sen en sidenkläddning från Armani Exchange. Kommer bli så skön till sommaren :)
 
 
 
Till sist en klänning från French connection. På korta mig är den längre.
 
 
 
1 Lena:

skriven

Superfina allihopa, blir lite avis på alla kap du har gjort :)

Svar: Lena allt var verkligen kap! Man kan tro jag kreditkortet maxades men det gjorde jag inte kan jag lova. Kan berätta mer...
Frk M

2 MariaG:

skriven

Klänningar är så smidigt och så är man samtidigt alltid välklädd, snygga val du gjort!
M

Svar: Mycket smidigt :) Tack de är väldigt enkla egentligen men det är det som gör dem snygga tycker jag.
Frk M

3 Cia:

skriven

Ujuj så snyggt! Man kanske skulle åka till NYC

Svar: Tack snälla! Ja det tycker jag verkligen du borde ;)Skämt och sido. Det är en underbar stad oavsett man varit där förr eller inte. En favoritstad.
Frk M

4 Ting:

skriven

Åh, jag gillar verkligen Lauren-klänningarna!

Svar: Tack Ting! Tipsar om att du spanar efter dem i Florida när det är dags. De kostar inte mycket mer än HM då de är på rea...
Frk M

5 Malla Sjöholm:

skriven

Jösses så snygga klänningar! Gillade Hilfiger och French connection bäst, klassiskt snyggt! Bra shoppat:)

Svar: Ja om det är något jag är bra på så är det att shoppa :)Tack!
Frk M