Urladdning

2 kommentarer
I veckan som gick var det ett av de mest kritiska skedena i mitt projekt. Sådant som itvärlden inte kan testas innan eller som man kan backa ifrån. Skiter det sig är det bara felsökning som gäller.
 
Jag var euforisk glad. Efter att ha jobbat oerhört hårt var jag redan slut innan veckan kom och sen då några dygn dygnet runt jobb på det. Det har nu tagit några dagar att kunna sova.
 
Idag har jag inget planerat förutom lite träning på itrim. Ja och sen planra jobbveckan så klart men det känns så tomt ska jag säga.
 
Ska inte klaga då jag snart är i nästa fas i projektet och det drar på igen.
 
Nu börjar tiden att ta tag i några projektkilon också. Jag upptar mina mål:
1. måltidsordning (detta har gått helt åt fanders sista veckorna.)
2. vardagsmotion 8000 steg minst
3. träning 3 gånger i veckan
4. sömn
5. sug
 
Känns både bra och dåligt att ha en uppföljning på tisdag på itrim. Bra att få koll men kan inte släppa skammen att några kilon ramlat på mig. Jag vet att de inte är många och snabbt kan komma av men ändå...
 
 
 
1 Malla:

skriven

Men Frk M! Grattis! Vad skönt att det gått i hamn även om jag förstår din tomhetskänsla efteråt. Tror jag kommer uppleva det efter GbgVarvet nästa helg. Vad ska jag göra nu då...liksom. Ha ha.
Bra att du går till Itrim, inget att skämmas över. De finns ju där för din skull.
Kram / Malla

Svar: Ja, nu är det städfasen och sen tar vi fas 2 i projektet... hej å hå ingen rast och ro känns det som. Fast det är inte sant. Från att ha gått 250% så kan jag maka ned till 120 skulle jag tippa på :) Vääääry nice.
Idag fyllde jag tomheten med shopping... det är definitivt billigare att jobba ;)

Det är inte så farligt men bra att sätta stopp. 4 kg ska bort och jag har redan börjat! Du är ju en av mina sporrande vänner i detta så jag vet det kommer gå bra :)

Frk M

2 Frida:

skriven

Hej och tack för din kommentar!
Jag är stolt men många ggr känns det hopplöst!
Hur länge har du gått på itrim? Bra kämpat du med :)

/Frida

Svar: Välkommen! :)
Jag började på itrim i slutet på juli 2013. Har jobbat intensivt vilket gjort att jag nu lagt på mig 4 kg som ska bort.

Idag har allt fungerat väl. Nu ska tid finnas till måltider, träning och vardagsmotion!
Frk M