Besök hos mamma

Kommentera
Idag blir det långt besök hos mamma.
 
Senaste VPL gav henne 3 veckor till där hon är nu. Det är ett mycket bra ställe och vi är alla nöjda. Visst sliter det på alla men det skulle det göra än mer om hon vårdades hemma. Hon längtar hem och ju bättre hon mår så längtar hon mer självklart.
 
Jag hoppas hon inte är så gråtmild idag. Det är ju inget fel i det i sig men jag som person har oerhört svårt för det och istället för att stötta så gråter jag mer än den som är gråtmild.
 
Hur som så sydde jag en tshirt med holkärm till henne igår då blir lite vidare i ärmarna och har en ganska vid ringning i halsen vilket gör att hon förhoppningsvis kan komma i den. Blir den bra så har jag tyg till en till här. Båda tygerna till skänks från hennes syster och inget som varken hon eller jag skulle valt. Dock använder hon kläderna jag syr mest för att jag gjort dem tror jag :)