En avkopplande helg

En kommentar
Jag inledde helgen tidigt med att gå ut och äta middag och sen se teater i fredags. Kan tips om restaurang Underbar om man är centralt i Stockholm och vill äta libanesiskt. Därefter blev det Karl Gerhard på Stadsteatern. Efter det kom jag liksom av mig lite.
 
Igår vaknade jag tidigt för att somna om. Jag behövde det troligen men jisses hur hinner man då med allt? Gick och tränade som planerat och sen orkade jag inte mycket mer... hade en urtråkig hemmakväll som förgylldes av att jag pratade med en kompis från förr i en timme som jag inte hört av på ett år.
 
Idag söndag blir det mamma, träning och jobb.
 
 
 
1 Susanne:

skriven

Jag har oxå haft en avkopplande helg, så himla skönt.

Svar: Man behöver det verkligen. Lite väl kort var den tyvärr. Hade gärna fått fortsätta för min del.
Frk M