Organisera e-posten...

En kommentar
Hur organiserar ni er inkorg på jobbmailen?
 
Jag har en ständigt översvämmande inkorg och har alltid älskat att sortera upp i många mappar ordentligt. Det fungerar inte riktigt nu då mailen dels spretar och det tar en evinnerlig tid. Googlat på detta och funnit några alternativ. Ju närmare närtid tipsen är skrivna så blir det färre mappar att tala om. Man ska typ ha en Svara, Åtgärda och Arkiv.
 
Hur gör ni?
 
Frk Struktur
 
1 Mia:

skriven

Min mailbox svämmar också över. Försöker radera
vart eftersom men mycket av det behöver man spara.
Jag har just nu en mapp per system vi testar i, skulle tro att det är 20 mappar med 100mail i vardera. Min mailbox är satt i kaos.
Kommer du på nån lösning? Ska också googla lite på det här.

Svar: Dito - hör av dig om du hittar något smart.Jag gillar mappar men jag lyckas alltid med att skapa så många...
Frk M