Jag är lite nyfiken

Kommentera
Jag är lite nyfiken på flera saker om min blogg. Vilka är ni som läser?
 
Jag sitter ju här också skriver som oftast dagligen även om det varit lite glesare denna månad och delar med mig av kanske inte allt men stora delar av mig och mitt liv. Lite som en dagbok. En del av er har jag ju dialog med via kommentarer etc då vi läser varandras bloggar och jag tycker jag känner er till viss del. Men ni andra som läser i det tysta?
 
Via statistikverktyg ser jag ju hur många ni är och varifrån ni kommer (eller i alla fall var ipadressen hör hemma). Men vad är det som gör att ni läser? Det kan ju inget statistikverktyg i världen svara på.
 
Det som vore kul att se också är ni som googlar... vad söker ni på för att komma till min blogg? Det vore också kul att se vilka ämnen/sidor som toppar besöken i antal, tid, kommentarer etc. Då vet man ju vad som intresserar er :)Har ni tips på något sådant verktyg så tipsa gärna.Följer ni upp något kring era bloggar? Vad följer ni upp då?
 
Eller också gör vi bara så att ni kommenterar lite och berättar vetja!