En trevlig eftermiddag

En kommentar
Eftermiddagen igår var trevlig. Vi firade min födelsedag på jobb. Även min föräldralediga controller var på plats så efter firandet så gick vi iväg på en kort AW och drack ett par glas champagne och fortsatte att fira.
 
Jag tycker så bra om henne. Raka rör och yta som inte behöver förfinas.
 
När jag kom hem slockna jag på soffan och sen över till sängen. Tidig kväll alltså och sen sov jag hela natten. Något har jag nog i kroppen då jag sovit 10 timmarsnätter hela veckan.
 
Idag blir det jobb och jag ska försöka få tag på en massagetid för min ömma kropp men det se mörkt ut.
 
 
 
1 Petra Nymans Dagbok:

skriven

Hej!Förlåt för sent svar har inte haft tid att ta tag i bloggen förrän nu! Alimounda Mare hette hotellet! Vi reste med Apollo! Ett mycket fint o lugnt ställe med väldigt trevlig personal! En liten, liten stad! Jag har uppdaterat bloggen med fler inlägg o bilder därifrån nu! Ha en underbar lördag! <3 /Petra

Svar: Tack, ska kika in och se lite mer :)
Frk M