Hemma - så fort det går

Kommentera
Jisses vad en vecka går fort när man är på resande fot. Även om jag varit många gånger i NYC så går tiden väldigt fort där. Denna gång fick jag dessutom vara turist då det var första gången för min syster.
 
Shopping hanns ju också med förstås. Om förra gången hade fokus byxor och tröjor så var det skor och jackor som var fokus denna gång :) Hittade bla mina höststövlar (praktiska sådana) och min vinterdunkappa så det gick ju riktigt bra. Hade även planerat ett par sketchers med memory foam och det fick jag också med mig. Sen fick jag en massa bonus förstås :) Bilder kommer!
 
I 40-års present fick jag biljetter till Phantom of the opera på Broadway. Kul då jag inte sett den där men mycket annat.
 
Är idag dödstrött då jag endas sovit någon timme på planet. Återkommer imorgon :)