Boktips!

En kommentar
 Jag har senaste tiden lyssnat på en hel del böcker. Bra avkoppling! Gör det då jag går, ligger i badet, inte kan sova etc.
 
Den första är En liten värld av Åsa Hellberg. Kul humoristisk bok och mycket lättläst, förlåt lättlyssnad.
 
En liten värld (ljudbok)
 
Den andra är Jag ska inte dö idag av Topphälsas egen Pamela Andersson. Älskar öden och biografier. Kanske inte den mest välskrivna men bra och man kan känna med henne. Det är hon själv som läser om man väljer att lyssna på den och det tog ett tag innan jag var behaglig med hennes röst.
 
Jag ska inte dö idag (inbunden)
 
Den tredje är Helen FIelding Mad about the boy. Mer nostalgi än bra.
 
Bridget Jones : mad about the boy (inbunden)
 
Är också snart klar med en fjärde som är Lyckostigen av Anna Fredriksson. Lättlyssnad men jag fastnade i den direkt och den går varm kan man säga.
 
Lyckostigen (pocket)
 
1 Åsa Hellberg:

skriven

Vad roligt att du tyckte om En liten värld!
Varma hälsningar,
Åsa

Svar: Det är nog jag som ska tacka som får en stunds nöje och avkoppling. Boken Sonjas sista vilja gillade jag också skarpt :)
Fortsätt med ditt skrivande!
Frk M