Att välja ny smartphone

En kommentar
När en mobiltelefon går sönder på en semester på Malta och man hankar sig fram på jobbtelefonen via wifi så lär man sig ganska snabbt ett nytt mönster.
 
Detta har inneburit att jag kunnat leva utan privat telefon i stort sett sedan detta skedde för snart... 2 års sedan :)
 
Jag har letat och letat och inte hittat vad jag vill ha. Jobbtelefonen har ju allt för jobbet och mer därtill och vad behöver jag då privat?
 
Nu gav jag upp då jobbtelefonen laggar massor och jag måste blåsa den snart så igår köpte jag mig Sonys nya budget telefon xperia E4. Jag köpte inte E4g av den anledningen att mitt nästan gratis abonnemang inte innehåller det och under nästa år kommer talet lanseras i 4g.
 
So far so good även om det inte är värstingskärmen på den så prestandamässigt är den riktigt bra till de krononor jag betalade.
 
1 Sanna:

skriven

Bara den funkar och du är nöjd, tycker det är en djungel med alla dessa telefoner…
och det gäller bara att hitta en som passar sig själv
Önskar dig en härlig onsdag
Kram Sanna

Svar: Så är det :)
Frk M