Bröllop

En kommentar
Igår var jag på bröllop. Trevligt och fint.
Vi var ganska många dryga 50 till middagen. Men alltid trevligt att bli en av dem.
Jag kände bara bruden och övriga på festen var kanske inte vad jag normalt umgås med men några trevliga samtal blev det.
 
Idag ligger jag på minusvärde när det gäller energi. Startar inte dagen riktigt men har i alla fall deklarerat så det är alltid något.
 
Solen lyser och jag borde väl ta en promenad snart. Det ger mig säkert energi :)
 
1 Suzy Q:

skriven

Härligt att höra att festen blev lyckad!
Det kan ju vara väldigt intressant och givande att samtala med personer man normalt inte gör eller väljer!
Ha en jätte fin måndag!

Svar: Det kan det... men jag är inte så bra på klätterväggar och så... :)De var inte så bra på resor, shopping och spa :)

Ha en fin måndag du med!
Frk M