En glad fredag

2 kommentarer
Fredagen slutade glad. Vårvärmen fick mig att gå från jobbet så snart alla möten var avklarade. Några timmar på en uteservering gjorde mig glad.
 
Dock inte luftrören då alla röker men jag får ta att jag är betydligt sämre i min andning idag. Det finns det medicin för.
 
Idag blir det lugnt tänkte jag mig. Pass 1 på vecka 2 i springprogrammet. Har små känningar i min rygg men hoppas kunna springa utan att den krackar helt.
 
1 Suzy Q:

skriven

Jobbigt för alla "er" som måste stå ut med oss jobbiga rökare på alla uteserveringar!
Vi glömmer lätt bort er andra efter några glas...!
Ber om ursäkt å alla rökares vägnar!
Hoppas luftrören repar sig snart!
Svar: Stugan har vi i Bromma!
Det är så skönt att ha nära och bara kunna åka dit en stund, över dan eller sova kvar om man känner för det!:)
Kram!

Svar: Ja det är inte så lätt och man är ju "gnällig" om man säger till. Det är ju tillåtet dessutom.
Låter helt underbart med stugan. Skulle vilja ha en tror jag...
Frk M

2 Suzy Q:

skriven

Ställ dig i kö vetja! :)
Finns ju några områden i sthlm att välja mellan.
jag ÄLSKAR koloni livet! :)
Kram!

Svar: Har du tips på bra områden?
Frk M