Glad påsk

5 kommentarer
Glad påsk på er alla!
 
Ett par funderardagarar har fått mig att inse vilket stöd ni är i min tillvaro. Jag skriver sällan lyckliga inlägg utan mest om min jobbstress och ni stöttar och stöttar. Jag älskar er för det.
 
Hoppas ni får lite rast och ro i påsk och njuter av ledighet.
 
 
1 kolonilotta:

skriven

Det är väl det som vänner finns till för! :)
Bloggvän eller annan slag vän!
Jag jobbar hela helgen men kommer ha tid för allt annat också.
Glad påsk önskar jag dig med.
Stor kram!

Svar: Tack snälla. Hoppas du hade en bra påsk även om du jobbade. <3
Frk M

2 Sanna:

skriven

Njut av din ledighet nu (för du är väl ledig ??)
Glad påsk till dig med och ha en massa påskmys nu:)
Kram Sann

Svar: Det blev lite blandat. Svårt att njuta när man är stressad men det är i alla fall lite bättre :)
Frk M

3 Susanne:

skriven

Önskar dig en fortsatt underbar Påsk.

Svar: Tack den var behövlig. Nu påt igen!
Frk M

4 Anonym:

skriven

Glad Påsk! /Mia

Svar: Glad påsk till dig med Mia. Hoppas du fann lite ro.
Frk M

5 MariaG:

skriven

Hoppas du har en lugn och skön påsk!
MariaG

Svar: Tack. Hoppas din var bra också!
Frk M