Igång igen!

En kommentar
Tycke jag precis började blunda men nu är jag redan igång igen. Förstår inte hur snabbt nätterna går.
 
Idag är det sol men svinkallt. Laddar med tjocktröja och längta till playan. En annan vacker jag så...
 
Det här med tradera blir man inte rik på men man får se det som bra med återvinning. Så mycket jobb är det inte heller då man tänker efter. Nu har jag köpt sk postpåsar så ska det bli ännu smidigare hoppas jag. Skulle nog kunna öppna och driva butik i ett års tid utan att ha tomt i skåpen. Nu vill jag ju inte ha helt tomt... utan bara bli av med saker och få rensat.
 
1 Suzy Q:

skriven

Tycker du är jätte duktig som orkar hålla på med tradera trots att du jobbar så mycket...! Och så träningen på det!
Energin verkar det inte vara fel på! :)
Ha en jätte bra kväll!

Svar: Problemet är att jag inte riktigt orkar :( Jag kör på till jag kraschar och sen upp igen. Jag måste lära mig... lära mig.
Frk M