Så hur går det med 100 pass före midsommar?

3 kommentarer
Jag har ju antagit utmaningen på Facebook och att nu ha varit dålig några veckor sätter press. MEN jag är igång igen :)
 
50 pass kvar.
9,5 veckor kvar.
 
Alltså ska jag köra dryga 5 pass per vecka. Låter tufft men kan gå :)
 
 
1 Linda:

skriven

Det fixar du! Räknar du med om du tar en PW?

Svar: Jo, om jag ta en riktig PW och inte bara en snabb promenad. Det blir tufft då jobbet har ett tufft schema men har jag tur så kommer jag i mål :)
Frk M

2 Suzy Q:

skriven

Jag är helt säker på att du kommer göra ditt yttersta för att klara utmaningen!
Som jag sagt tidigare. ..träning är INTE min grej.
Hejja på er andra som orkar! :)
Kram på dig! ♡

Svar: Vi får se. Lite tufft men går det så går det. Bra morot om inte annat.
Frk M

3 Sanna:

skriven

Det kommer du fixa, tror det är en stor hjälp när man är flera som peppar varandra som ni gör med den utmaningen sett rätt många som gått med och verkligen kämpar :)
Hoppas du får en bra söndag
Kram Sanna

Svar: Ska kämpa :) Bara ingen sjukdom kommer så!
Frk M