Så var det dags igen

En kommentar
Ledigheten har inte fått mig på rätt köl. Innan påsk var jag så stressad att jag hade yrsel och hjärtklappning. Det är långt ifrån bra. Dels är det jobbet men även privata saker som trycker på.
 
Jag har vilat och varit men också jobbat ikapp lite. Många netflix filmer har det blivit. Tyvärr har maten och drycken inte gjort underverk på vågen.
 
Nu ska jag klara 8 arbetsdagar. 4 dagar denna vecka och 4 dagar nästa vecka. Ledig fredag för en trip to London. Det är ett år sedan lite drygt jag var där om jag inte minns fel. Förra påsken då jag mest låg och grinade hos ett gammalt ex av olika orsaker.
 
Jag har försökt portionera upp allt nu under påsken och hoppas denna påskledighet i skolorna syns i min mailkorg så jag kommer ifatt ytterligare.
 
Jag har i söndags kommit igång så smått med träning igen. Ska på det idag igen. Måste hitta ett mönster. Har också fokuserat på måltidsordningen de senaste två dagarna och hoppas hitta det mönstret också.
 
Mycket att hitta tillbaka till...
 
1 kolonilotta:

skriven

Vad härligt att komma iväg på en tripp till London!
Låter som du behöver det!
Hoppas du mår bättre snart både i kropp och själ.
Skickar en STOR styrkekram!

Svar: Får hoppas det blir bra. Lite mycket sällskap bara med både syster och systerdotter. Den senare lite styrande.
Frk M