Bortglömd

3 kommentarer
Igår blev jag bortglömd :)
 
Jag firar inte normalt mina födelsedagar men samtidigt är det snöpligt att bli bortglömd. Ett år sedan fick jag kontakt med min syster och vi började umgås igen. Det har vi inte gjort som vuxna. Då föräldrarna är sjuka var det jag som tog kontakt och jag bjöd henne till NYC där vi var exakt ett år sedan och då jag firade min 40-årsdag där.
 
Igår blev jag 41... det var fint väder så jag sms:a och frågade om vi inte skulle gå ut och dricka lite vin... det gjorde vi. Inget grattis på hela dagen/kvällen. Jag tom kommenterade en som firades på Himlen och hade fått en latjolajban låda (fylld med champagneflaskor). Inget... Jag pratade om att det var ett år sedan vi var i NYC då vi pratade om NYC. Inget...
 
Idag kom ett meddelande... med grattis i efterskott. Hon trodde det var idag jag fyllde år :-D
 
Riktigt roligt om ni frågar mig. Jag tror hon skäms ganksa mycket...
 
 
1 Susanne :

skriven

Men gumman då!!!
Skickar ett stort fång rosor till dig och ett stort grattis i efterskott! ♡
Kram!

Svar: Tack, det värmer :)
Frk M

2 Susanne:

skriven

Oooops, det blev nog himla jobbigt för din syster.

Svar: Haha ja troligen :)
Frk M

3 MariaG:

skriven

Grattis i efterskott!!

MariaG

Svar: Tack så mycket. Äldre blir man ;)
Frk M