Det har tagit fart

En kommentar
Två dagar är avklarade nu på jobbet efter semestern. Det har tagit fart kan man säga. Under måndagens morgon såg kalendern för hösten fortfarande ok ut men sen på eftermiddagen kom skottsalvorna av mötesbokningar och nu är det ganska så fullt. 6 möten under gårdagen och jag var helt slut. När ska man hinna jobba liksom :) Blir det för mycket skaffar jag mig en ballong.
 
 
 
Idag startar jag dagens hos tandläkaren och avslutar den på Yoga. Måste prova ett pass och se om ryggen håller!
 
 
1 susanne:

skriven

Spännande med yoga. Låter inte bra att din första vecka ska starta på samma sätt som det slutade innan semestern.
Glöm inte bort hur du mådde då och alla funderingar du hade på att byta jobb!
Kram.

Svar: Jag försöker putta undan så mycket jag bara kan. Kämpar för att klara det också. Har försökt lägga in tid i kalendern för jag vet inte hur mångte gången som är min arbetstid och inte mötestid... men det är ju dumt att ge upp.
Frk M