Förberedd för jobb!

2 kommentarer
Jag tycker precis att jag börjat landa och då är det dags för jobb igen. Har haft otroligt svårt att varva ned denna gång så en vecka eller två till hade inte skadat. 
 
Hur som så börjar jag nu. Förberedelserna är klara:
 
  • mat för nästa vecka planerad och delvis klar!
  • träningen planerad
  • kläderna för arbetsveckan framplockade. Kör lite casual även kommande vecka då sommar utlovas.
 
Nästa milstolpe är 10 september då det åter blir London och konstert i Hyde Park.
 
Kontor, Frilansare, Dator, Företag
 
1 susanne:

skriven

Ja. Denna vecka känns det som vi kör igång på riktigt!
Ha en jätte fin start på veckan vännen! ♡
Kram.

Svar: Tack, Hoppas på en bra vecka för oss båda :)
Frk M

2 MariaG:

skriven

Skönt att ha så mycket planerat och klart inför din jobbstart! Är nog inte många som är så strukturerade! London och konsert lät väldigt härligt!
MariaG

Svar: Jag är väldigt strukturerad när jag har energi och tid. Då kan jag vara oerhört förberedande utan att det går på nerverna och spontaniteten uteblir. Så trivs jag bäst. Antar att det också är en stress när jag inte kan vara det. Men just nu så ska jag leva som jag vill :)
Frk M