Lever jag som jag lär?

En kommentar
Det kan man ju undra sig när jag älskar att shoppa även om det blivit bra mycket bättre det senaste året. Jag har på senare tid skrivit hur man kan rensa sin garderob och hålla det up to date.
 
  • galgtricket - ja detta kör jag. rensar ut minst varje år ibland efter säsong.
  • de fyra S:en - jajamen det har jag gjort i åratal frånsett sälja som jag gjort senaste 6 månaderna.
  • basgarderob - den är inte komplett men den blir bättre och bättre, tyvärr ännu en del tokinköp.
  • minska garderoben/inköpen - inköpen har jag definitivt minskat men garderoben ska också bli mindre!
  • organisera - detta har jag nog kommit längst med vilket gör att jag lättare hittar kläder och använder dem!
 
Nu ska ni få vara ifred ett tag från rensning och organiserande! Hoppas ni hade någon nytta av dem i alla fall.
 
1 Gemsofmylife :

skriven

Tack för kanonbra tips !!!
Kramis

Svar: Tack snälla. Ha en fin dag.
Frk M