Shoppingstopp

En kommentar
Funderar på att införa shoppingstopp av kläder nu tills jag åker till NYC i november. Med undantag för Londonresan förståss samt en ev tripp till vingåker. Det är bara en fundering... jag återkommer om det blir verklighet :)
 
Dock har jag skor att köpa och det är ju inga kläder... och om jag hittar en bra bikini på rean så får jag köpa detta då de är slut de jag har. 
 
Make up, hud och hårvåd är inte heller kläder :)
 
Varför?
Jag har en garderob som är överfull hur mycket jag än rensar så jag tänkte jag skulle försöka använda den... sen har jag gått upp i vikt och vill inte köpa större kläder... jag ska ju ned i vikt igen.
 
Har ni haft shoppingstopp någon gång? 
 
1 MariaG:

skriven

Jag har verkligen försökt ha shoppingstopp, men det fungerar inte för mig, jag blir nästa tvärtom, hittar saker jag bara MÅSTE ha, skyller på bra pris, eller att jag måste ha för att matcha det jag just köpt...suck, jag har ju också lagt på mig några (host) kilon, så jag borde verkligen INTE köpa på mig kläder i den storlek jag egentligen inte vill ha....
MariaG

Svar: Har ju inte helt köpstopp utan endast kläder :)Men jo jag vet vad du menar.

Nu tar jag tag i kilona igen... hänger du på?
Frk M