Glöggmingel - 50 års öppethus

En kommentar
Igår var jag på ett öppethus/glöggmingel för en nybliven 50 åring. Jag hade grava bekymmer att fundera på en present. Hon har saker så det räcker och bli över och vi är inte närs så jag bestämde mig att lagomnivå är lagom och att det skulle kunna konsumeras. Att hon inte dricker alkohol gjorde det lite svårare tills jag ramlade förbi Bönor och blad i Ringen.
 
Tillsammans med en blomsterbukett fick detta duga. Skitnervös för att det skulle se lamt ut men det blev kanon!

 
 
 
1 Helena:

skriven

Så fin present! Det är alltid svårt att ge bort saker till de som har det mesta. De där presenterna att njuta av är bäst. Fin andra advent till dig.

Svar: Tack för din kommentar! Själv avskyr jag saker som hamnar längst bak i skåpen som man inte vill ha... men jag är alltid ängslig för att det ska bli rätt. vara tillräckligt etc.
Frk M