Reseåret 2015

2 kommentarer
Önskar er alla ett gott slut och ett gott nytt år. 
Ni finns alla i mitt hjärta.
 
 
Jag började skriva på en nyårskrönika men som jag har mått senaste året blir den mest dyster även om det är så att jag har haft massor av bra saker i liver också. Jag ger er istället bilder från mina semestrar. Alla utom mina små spakryssningar som jag inte lyckats dokumentera. Jag börjar året lugnt men sen tar det lite mer fart. 
 
London april 2015
Med syster och systerdotter. Fokus på promenad, god mat och dryck och självklart shopping. 
 
 
 
 
 
Side Turkiet juni 2015 vända 1
En veckas semester på egen hand dåjag befinner mig nära den berömda väggen.
Fokus finns på att orka med... All inclusive med poolhäng, spa och böcker.
 
 
 
 
 

Side Turkiet juli 2015 vända 2
Sommaren i Sverige är kall. När termometern visar 12 grader ger jag upp och åker.
Syster kommer med då hon inte tillät mig vara den ende som skulle få värme och sol.
 
 
 
 
 
 
London igen sep 2015
Proms in the park är i fokus. Syster kommer med efter att jag lyckats få biljetter.
Förutom konserten så lägger har vi lite lyx men allt börjar med brandlarm.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
NYC nov 2015
Jag åker en vecka till NYC med en tjejkompis. 
Museer, shopping och god mat är i fokus. För att inte säga en och annan promenad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Suss:

skriven

Många härliga bilder från året. Önskar dig ett Gott Nytt År! Kram

Svar: Tack, det var härliga resor :) Nästa år måste jag nog upptäcka lite fler och nya ställen.
Frk M

2 Anonym:

skriven

Gott Nytt År! //Mia

Svar: Gott nytt åt Mia! Kram
Frk M