Sjuk

2 kommentarer
Usch jag har börjat bli sjuk. Andas dåligt och har febersvettats hela natten. Klassiskt nu när man ska på ledighet.
 
 
 
1 Gemsofmylife:

skriven

Alltid samma sak så fort man slappnar av :(
Jag har dock blivit sjuk nu efter att ha haft dottern hemma hela veckan med skyhög feber är hon på väg åt rätt håll !!
Stor kram till dig och Krya på dig finaste
Sanna

Svar: Hoppas du mår bättre! Jag tokslocknade i fredags och klev upp igår typ... idag släpar jag mig runt här hemma då ryggen inte tycker om att ligga ned längre.
Frk M

2 kolonilotta :

skriven

Men fy va tråkigt. Men du hinner säkert bli frisk till jul. Bättre att bli sjuk nu än en nästa vecka.
Krya på dig och ha en så bra helg du kan i lugn och ro med alla bra medel mot förkylning!
Kram

Svar: Tack, det finns hopp :)
Frk M