Boktips!

En kommentar
Denna gång har jag lyssnar på boken Tango för vilsna själar av Lucy Dillon. Jag måste säga att jag hade lite svårt att koncentrera mig av och till och vet inte om det beror på boken eller på att jag har lite för mycket just nu.
 
Boken handlar om flera par och deras relationer. Gemensamt har de att de av olika anledningar går på samma danskurs. Även om det är en feelgood bok a la mot chic lit hållet så har den sina poäng gällande relationer och hur man tappar bort varandra.
 
Jag ger den 3 Frk M av 5 möjliga.
 
Tango för vilsna själar
 
1 Susanne:

skriven

I Challenge You 30 får jag både en träning- och kostplan. Jag är med för få hjälp med att komma igång med min viktnedgång och träningen. Tror att de flesta är med för samma orsak.
Ha en skön söndag.

Svar: Det låter toppen!Tycker du det är bra? Något du rekommenderar?
Frk M