Dagens måbra - facelift

En kommentar
Idag har jag på börjat något spännande! Jag har fått möjligheten att gå på 4 behandlingar av tibetanskt facelift.

Nä jag kommer inte se ut som tjugofem och ett halvt när den är klar men jisses vad avkopplande!

Det är en form av ansiktsmassage och då den är avstressande ökar blodcirkulation etc så gen den väl det där faceliftet. Som medst förväntar jag väl mig samma som efter en semester. Då man ä utbildad. Oavsett så ger det total avkoppling. Bara det är värt guld!




 
1 gemsofmylife:

skriven

Jag tror det kan hjälpa en hel del genom att den är dränerande så får man bort saker i hyn som gör den glåmig och slapp och även om det inte gör en 10 år yngre .. Så tror jag att allt få den avslappningen gör mycket bara det :)
Mycket bra må bra
Kram

Svar: Tyckte det var urskönt!
Frk M