Dagens måbra - så bra!

En kommentar
Idag är egentligen en riktig skitdag. Mamma har ramlat igen. Fick inga större skador men är desto mer rädd och hysterisk så nu kommer också vanföreställningar eller motsvarande.
 
Det mesta har alltså varit lite kaotiskt. Mitt i allt så inser jag att jag har en behandlingstid för min rygg idag också så slänger mig iväg ur röran och hinner till den. Jag fullkomligt kraschar... nu är jag helt yr av alla känslor man haft under dagen. Lätt ambivalent kan man säga.
 
Nu ska jag sova och hoppas jag slipper akut ta mig till mamma igen.
 
1 kolonilotta:

skriven

Hoppas hon mår bättre idag och att du får en trevlig helg trots allt!
Kram!

Svar: Tyvärr kommer hon inte bli bra men hon har i alla fall bättre och sämre perioder. Fast nu tycker jag snart att det räcker... :(
Frk M