Golvshop.se

Kommentera
Jag har tänkt att byta ut mina golv sedan ehm... jag flyttade in i min lägenhet för en sådär massa år sedan.Köket likaså men det glömmer vi nu. Googlar således väldigt mycket på inredning och byggbloggar och ramlade över denna helt suveräna sida - golvshop.se
 
De har alla sorters golv. Allt från klick- , laminat- och plastgolv till klinkers. Själv är jag inne på ett klickgolv men så svårt att välja. Utbudet är oändligt och jag måste tänka till på resterande inredning som finns och som kommer antar jag.
 
Webbshoppen har golv för alla smaker och plånböcker och ger inspiration! Vill man ha hjälp så finns också en chatt att tillgå på webbplatsen. Personligen älskar jag chattar på webbplatser då man lätt får hjälp var man än är. Självklart finns också kundservice per telefon.
 
Det finns en superbra sökfunktion så man lätt kan göra urval så man på ett enkelt sätt hittar det man letar efter. Man kan tex sortera på tillverkare, färg, träslag etc
 
Förutom golv hittar man också badrumsinredning, köksinredning och tapeter i webbshoppen. Man kan alltså på ett enkelt sätt få hem allt från samma butik!
 
Butiken har också bra betalningssystem och gott omdöme på nätet.