Har John Blund gått i strejk?

En kommentar
Inatt kunde jag bara inte sova. Har fått ungefär 3 timmar sömn som jag nu ska klara mig på efter att jag dessutom hade en lång jobbdag igår. Det kommer gå bra och ikväll lägger jag mig tidigt.
 
Varför så dåligt med sömn? Olika anledningar tror jag. Jag var arg på något jag inte kan gå in på här. Kroppen var som i kramp mellan varven både min rygg som jag har problem med och vader samt fötter. Stress av både jobb och privatliv förmodar jag.
 
Idag ska jag försöka hinna ivät till Timberlandbutiken med mina stövlar efter att ha fastnat i en hissdörr. Say no more...
 
Ha en skön onsdag!
 
 
1 kolonilotta:

skriven

Låter inte alls roligt! :(
Ta hand om dig. Låt skiten rinna av! Och jag hoppas att den här natten blir bättre!
Kram!

Svar: Sov bättre men usch som jag mår :( Det enda bra är att man vet att det går över.
Frk M