Ja jisses vilken cirkus

Kommentera
Igår eftermiddag fick jag hjälp att byta min badrumslampa som varit trasig i månader. En plafond där man ska skruva och hålla i glas och ring samt stå på tå för att nå är inte riktigt min grej men nu har jag äntligen ljus igen! Bra så jag vet hur jag ser ut efter jag lagt på make up :)
 
På sen eftermiddagen var det middag för min mamma och pappa. Mamma blev 75 tidigare i veckan och pappa fyller här i veckan som kommer. Vi hämtade fin mat på restaurang och vilken cirkus sen när alla skulle hitta sin :) Jag körde ut dem och sen fick det bli tallriksservering. Lite för mycket vin blev det för min del mot vad jag hade tänkt igår. Det blir lätt så då det här att umgås med familjen gör mig lätt nervös varje gång då det har en tendens att urarta åt något håll och det slutar alltid med att jag vägrar ge mig in i fajten och lämnar. Ja jag menar inte för mycket så att jag ragglade runt eller idag mår dåligt men mer än vad jag tänkt mig. Igår balanserade det något så 3 timmars firande gick hyffsat. Klart mamma grät en skvätt som alltid men men...
 
Jag fick i alla fall till ett pass cirkeln igår och det ska även bli ett idag. Tre stora kassar kom också nu äntligen iväg till biståndsloppmarknaden efter att jag har haft dem i hallen i månader. Nu kan jag rensa på igen och plocka ned i nya kassar. Två mindre kassar gick också till syster och systerdotter.