Jag börjar bli gammal

4 kommentarer
Jag börjar bli för gammal för att jobba som jag gör. Kroppen säger liksom ifrån och huvudet med. Som tur är är jag numera sällan på resor för dagar som gårdagen tar knäcken på mig.
 
Upp kl 4 för att ta mig ned till Göteborg. Sen i möte hela dagen för att sedan åka hem på kvällen och vara hemma kl 21. Vimmelkantig igår och totalt klubbad idag.
 
Således blev det inget måbra igår men jag kan ändå se många bra faktorer. Det var en trevlig dag och jag fick koll på en hel del saker i jobbet även om måbra inte skulle handla om jobbet :)
 
Idag får jag jobba ikapp lite men dagen är tyvärr fullspäckad av möten och sen ska jag försöka få till lite träning. Det får bli på itrim idag.
 
 
1 I mitt huvud:

skriven

Ja, man orkar inte som förr....
Ta hand om dig, jag hoppas du får en bra dag!

Svar: Tack nä verkligen inte 😊
Frk M

2 Susanne:

skriven

Sv: Önskade att jag kunde erbjuda dig en 2 dagars lur ;)
Fort och fel blir det när man ska blogga från Ajfånen.
Ha en fortsatt bra dag.

Svar: Fast ibland blir det mer kul än fel. Passade mig så bra 😊
Frk M

3 Gemsofmylife:

skriven

Lät simsugna fick en tung dag på jobbet även idag :/
Var rädd om dig det går snabbt när det blir för mycket !!
Kram
Sanna

Svar: Ja nu är det fokus på att inte tappa fokus helt i allt som ramlar ned som manna från himlen.
Frk M

4 Gemsofmylife :

skriven

Som du fick ... Skulle det stå rättstavningsprogrammet ville tydligen att det skulle stå ngt annat än vad jag ville hmmm

Svar: Haha, jag den är inte lätt... blir ibland lite tokigt :)
Frk M