Jobbarsöndag

En kommentar
Idag blir det en del jobb men jag ska också ta några varv i cirkeln på itrim. Hålla i träningen är viktig nu för mig. Igår var jag ned och de körde 45 sekunders intervaller. Bra omväxling för kroppen! Det känns i kroppen idag att den fick jobba annorlunda än den är van vid.
 
Solen lyser när jag sitter med morgonkaffet så en promenad i ljuset ska jag också få till tänker jag. Det gäller att nyttja ljuset och solen. Man mår verkligen bättre då.
 
Sen är det bra om jag inte shoppar. Igår fick jag en chock då jag kollade saldot på kontot. Såg ut som om de var fler än jag som använt kortet. Nä jag har inte övershoppat, jag shoppar aldrig mer än vad jag har råd med, men jag har lyckats registrera mina räkningar så att jag inte satte rätt datum och de drogs omgående. Lönekontot är alltså lite tunnare än vanligt i slutet på denna månad :) Kanske ytterligare ett sätt att spara pengar!
 
 
 
1 kolonilotta:

skriven

Men då har du ju mer pengar över nästa månad! :). Det är ju positivt!
Hoppas din dag blir bra!
Här ska vi fira 14 åring med familj och vänner!

Svar: Haha ja precis men lite snopet :)
Hoppas ni fick en fin dag!
Frk M