Knockad

En kommentar
Totalt knockad igår. Drack två glas rött och slumrade till röstningen i mello som slutade 21.30. 21.31 sov jag.
 
Imorse vaknade jag av att klockan ringde vid 6-tiden. Förstår inte vem som ställt den. Somnade om och vaknade mer behagligt vid 7.30-tiden. Låg kvar ytterligare en timme och nu är jag vid köksbordet med en kaffekopp.
 
Vädret är ju inte toppen så någon söndagspromenad tänker jag inte ta. Det blir träning som vanligt på itrim och så måste jag jobba ikapp lite. Igår fick jag inte mycket av den varan gjord. Har också en klädkammare att ta tag i men tror inte det blir idag... känner liksom inte någon inspiration ;)
 
Funderar också på en bio men vet inte... få se vad som hinns med.
 
Vad ska ni göra idag?
 
1 kolonilotta:

skriven

Du missade inget!
Så himla dåligt i år!
Hoppas vinet vsr gott! ;)
Jag har jobbat idag!
Lilleman mådde ännu bättre igår kväll så det är nog ingen fara med blindtarmen!

Svar: Vad skönt att han mår bättre så kan du också slappna av :)Fy vad gör vi fel då vi jobbar på lördagar?
Frk M