Lördag och sovmorgon

En kommentar
Som jag sovit inatt. Var helt slut efter denna vecka. Märkligt förresten att veckan är synonymt med arbetsveckan. Borde egentligen vara tvärtom tycker jag.
 
Sitter just nu och äter mina bananpannkakor till frukost. Lite ljumna hallon till. Väldigt gott. Brukar även ha lite kvarg eller creme fraiche men någon har inte handlat riktigt koordinerat på ett tag.
 
Ett pass på itrim är i sikte och även tvättstugan. Mer än så blir det inte denna alla hjärtans dag vad jag vet.
 
1 kolonilotta:

skriven

Härligt att du sovit så bra och är laddad för träning!
Mysig frukost också låter det som! Mums! :)
Du får unna dig någon extra fin må bra present idag tycker jag!
Skickar en stor alla-hjärtans kram!

Svar: Det har gått i ett idag. Lugn morgon, träning och sen en gofika. Hem för att tvätta och rensa.
Kram på alla hjärtans!
Frk M