Så får vi se vart denna dag tar vägen

En kommentar
Delar av åskmolnen som färgade himlen svart igår har jag kallat till akut avstämning denna morgon. Det kan bara gå två vägar. Antingen är saker och ting lösta inom kort och himlen blir blå eller så blir den lika nattsvart som igår.
 
Då jag blev tvungen att jobba hela gårdagskvällen och en bit in på natten så blev det ingen träning. Idag ska det bli av!
 
Ikväll ska jag bara vara.
 
Hur ser eran dag ut?
 
1 Sanna:

skriven

Hoppas den här fredagen vart mycket bättre än igår .!
Och att få träna gör mycket för en själv :)
Får vänta på att min kropp får tillbaka orken dock :( tålamod är inte min starka sida ..men kan inte göra så mycket .
Önskar dig en härlig fredag
Kram

Svar: Man hade kunnat hoppats på det men tyvärr inte. Ha en skön helg.
Frk M