Vad är ditt favoritresmål

5 kommentarer
Jag tror inte det undgått för någon som hängt här på bloggen ett tag att mitt absoluta favoritresmål är NYC. Jag bara älskar staden. Då jag har förmånen att kunna resa ganska mycket så åker jag dit en gång om året minst och sen till städer, sandstränder, spa å så på de andra resorna.
 
Så nu sitter jag och undrar vad ni har för favoritresmål? Om ni ska rekommendera någon en viss plats vad rekommenderar ni då?
 
1 MariaG:

skriven

Key West, en plats som alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta!
Hög mysfaktor!
Har varit där 2 gånger, hoppas det blir fler!

Svar: Härligt. Flera tycker om det. Var är bästa stället att bo?Är man bilberoende?
Frk M

2 Cia:

skriven

Det undrar jag också. Sitter och klurar på 60-årsresa nästa år. Key West är mysigt, kanske kan kombineras med en träsksafari. Har inget direkt favoritresmål - bara medel - segelbåt!
Cia

Svar: Ah! Vad roligt att få planera något så lite speciellt. Har varit mycket i USA men aldrig i Florida. Men vem vet - kanske blir det det nästa gång :)
Frk M

3 I mitt huvud:

skriven

Koh Samui, Salad beach, och då ska man bo på Salad Hut!! Underbart, en bit av paradiset på jorden. Sen finns det ju så klart en massa andra härliga ställen. Paris...Rom...

Svar: Vad härligt. Det ska jag kolla in. Har aldrig varit i Thailand så kanske är det dags?
Frk M

4 Lena:

skriven

Gillar man USA är San Fransisco en härlig stad. Fishermans Warf och spårvagnarna upp och ner överallt slår det mesta :)

Svar: Ja, där var det länge sedan jag var. Kanske dags att besöka igen :)
Frk M

5 kolonilotta:

skriven

Låter underbart att kunna resa så mycket!
Vi sitter också hemma och försöker komma på vart vi ska resa nästa vinter!
Står mellan Florida och Koh phangan!
Trotts att vi varit där tre ggr!
Haad Salad är underbart! Vi bodde aldrig där men tog moppen dit från haad yao!
Bland de vackraste stränderna.
Men även Haad yao där vi bott två gånger!
Lite mer liv och rörelse på kvällarna med fler restauranger!

Svar: Ja, jag är lyckligt lottad när det kommer till resor.
Har varken varit i Florida eller Thailand men däremot restaurang Koh Phangang som jag tycker mycket om :) Nä skämt och sido så Thailand måste jag kolla upp och ska definitivt ta en titt på dina tips :) Tack!
Frk M