Vad gör ni på en fredag?

3 kommentarer
Denna vecka är jag så otroligt trött så ikväll blir det inte mycket kan jag lova!
Jag blir ju väldigt lätt uttråkad så jag hoppas jag klarar av att göra i stort sett ingenting efter jobb :)
 
Vad har ni för planer?
 
 
1 Cia:

skriven

Promenad, laga köttfärsbiff med sallad. Titta på film, sticka och prata med mamma.
Och så har vi öppnat ett café - Cafe Raud med fritt wifi där mamma får beställa vad hon vill ha och kan surfa på sin padda helt gratis.
Trevlig helg!
Cia

Svar: Vad härligt med Cafe Raud. Hoppas det går bra att ta hand om mamma.
Köttfärsbiff var längesedan... tack för tipset!
Frk M

2 I mitt huvud:

skriven

Jag och en kompis ska ev. gå på bio. Men vi hittar ingen film vi vill se....

Svar: Hoppas ni hittade en bra film att se! Bio är mysigt.
Frk M

3 MariaG:

skriven

Är man trött så brukar det gå bra att inte göra någonting ;-)

Här är bara en helt vanlig fredag, vilket, oftast, innebär en skön kväll i soffan för Gubben och mig!

Svar: Låter fint. Att varva ned tillsammans :)
Frk M