Vem straffar mig med en tidig lördag morgon?

2 kommentarer
Jahapp som en vanlig vardag sitter man här och ska ta sig till jobbet. Yr i nattmössan är bara förnamnet.
 
Om jag hinner så ska jag gå på mitt flexpass. Det är ett lugnt pass som fungerar med all kramp hoppas jag. Kanske kan det till och med hjälpa till. Går arbetet enligt plan hinner jag. Annars så får jag avstå helt enkelt.
 
Hur man än vänder det så kommer det bli en vecka med lite träning :( Känner att jag fallerar men vad ska man göra när man inte mår bra?
 
1 Susanne:

skriven

Du hinner ta igen den missade träningen när du blir frisk.

Svar: Jag vet och jag kommer få till 3 pass ändå så dåligt är det inte... det bara det att det är så svårt att tycka saker är bra och ok om det inte blir perfekt.
Frk M

2 MariaG:

skriven

Tyvärr kommer det alltid finnas såna veckor som inte blir som man tänkt, viktigast är att inte ge upp utan ta nya tag så fort det går!

M

Svar: Så är det :(
Frk M