Ännu en ledig dag

Kommentera
Jag har fått mersmak på ledighet och det betyder nog på att jag börjar varva ned. Jag har dock svårt att företa mig saker och ting vilket inte alls är bra.
 
Idag blir det i alla fall lite välförtjänst massage efter alla träningspass. Provar ett helt nytt ställe för mig. Hoppas på bra massör. Enligt webben ska det vara ett bra ställe i alla fall. Beroende på hur jag mår efter så får vi se vad det blir. Har ett inbokat träningspass mot kvällen men vi får väl se då...
 
Borde förbereda lite mat som jag kan ta med mig som luncher till jobbet, rensa ut hemmet som jag inte gjorde i somras som ag brukar... ja ni vet vad man samlar på sig under ett år!
 
Googlar mycket på resor. Lite sugen på att ha nästa milstolpe att se fram emot. Det är ju långt till påsk nu så att säga :(