Ont i kroppen dag

En kommentar
Idag är jag så öm i kroppen. Vet inte om det är en förkylning på gång eller om det är träningen som sätter sina spår. Vi får se hur det utvecklar sig under dagen.
 
Jag har inget annat än träning a la itrim inplanerat efter jobbet idag men samtidigt ligger jag lite efter. Få se om jag måste jobba ikapp lite. Förhoppningsvis löser det sig ändå.
 
Igår började Biggest Looser 2015 på TV också. Fascinerande hur mycket de jobbar för sin vikt i gymmet. Jag som vägde 1/3 än den tyngsta som mest på ett ungefär tyckte ju det var hur tungt som helst. Vad ska de tycka?
 
Längesedan jag har följt det programmet så får se om jag gör det nu eller om jag bara kikar in då och då.
 
 
 
1 Gemsofmylife ❤️:

skriven

Hoppas du slipper förkylning, och att det inte så bara ;) var träningen som kändes av
Kram

Svar: Jag hoppas också jag klarar mig. Mår bättre idag även om jag är lite rossligare :)Har idag en massage inbokad ikväll och har jag något i kroppen så lär det ju bryta ut då...
Frk M