Semesterläsning

Kommentera
Eller egentligen blev det semesterlyssning. Jag brukar alltid hinna med ett antal böcker på mina semestrar som går till sol och bad men denna gång valde jag att lyssna på böckerna istället. Blev ju ganska så såld på Storytel i somras då jag fick möjligheten att prova tjänsten och är sedan dess prenumerant.
 
Tipsar om följande böcker som också går att hitta på adlibris:
 

En feelgood bok som är lättläst/lättlyssnad och som faktiskt fick mig att fråga en skvätt mot slutet. Man kommer figurerna i boken så nära. Mer om den hittar ni här.
 
 

En bok om hur man tappar bort varandra i en relation samtidigt som det finns en händelserik story. Helt klart läs/lyssningsvärd. Fan vad vi kan göra illa varandra. Mer om den hittar ni här.
 
 
 
 
Jag som alltid levt i min idylliska värld har svårt att förstå att barn i Sverige växer upp på det här sättet. Samtidigt så är jag aktiv för att hjälpa barn i Sverige. Allt det som vi inte pratar om. Varför ser vi svultna barn från afrika med ett 90-nummer i reklamkampanjer men inte alla våra svenska barn och familjer som behöver hjälp? Boken berör starkt och är välskriven. Läs!!! Mer om den hittar ni här.