Ska det här vara blåbär?

3 kommentarer
De är stora som bara den. Vita inuti. Färglösa. Smaklösa.

Om jag inte hade läst på kartongen skulle jag tro att det var sk amerikanska blåbär som används vid bakning. Men nej så står det ju inte.

Skärpning COOP!




 
1 Bintu Malm Fraser:

skriven

Men usch vilken besvikelse! Man vill ju ha riktiga blåbär så klart?

Svar: Ja tyvärr. Dålig varumärkesreklam skulle man kunna säga.
Frk M

2 Anonyma Jag:

skriven

Hej! Jag har en blogg där jag skriver om mitt liv med social fobi, vägen ut ur det och mina tankar kring det mesta! Jag driver dels bloggen för att öppna folks ögon kring psykiskt ohälsa och då främst om social fobi! Ibland är inläggen positiva men ofta negativa! Men det kan vara läsvärt! Kika gärna in! Kram!

3 MariaG:

skriven

Tack för varningen!
M

Svar: Riktigt urkas!
Frk M