Ändrade planer

En kommentar
Idag var det tänkt att jag skulle till mina föräldrar och höra aaaaallt om systersonens resa till , Malaysia, Bali och Singapore. Så blir det inte. Igår bestämde sig min mamma för att hon inte orkade... inte för att hon gör så mycket när vi väl är där men i alla fall. Gissar vi får respektera det även om pappa skulle behöva det.
 
Så nu fick jag en hel Söndag ledig helt plötsligt och står lite villrådig. Vad ska jag nu hitta på liksom?
 
1 Susanne :

skriven

Hoppas att du ligger på en strand nu eller en sjön gräsmatta och njuter.
Vi har badat i Långsjön idag. Det var betydligt varmare än Gömmaren! :)
Nu ligger jag på altanen och solar.
Mycket behagligare temperatur idag!
Kram.

Svar: Någon strand blev det inte men lite balkonghäng hann jag med :)Blev en riktig pysseldag skulle man kunna säga.
Frk M