Ännu en vilodag

Kommentera
Det var semesterns andra dag igår. Det blev ännu en vilodag. Som ofta då jag blir ledig känns det som att jag blir apatisk. 
 
Jag har satt fokus på att komma igång och röra mig igen. Jag går minst 10 000 steg per dag och sen har jag kört itrim träning. Målet är 6 dagar i veckan men 4 är och ska vara good enough. Detta då jag är hemma förståss.
 
Någon resa har jag inte hittat ännu. Står på väntelista på en som jag vill till. Åker inte bara tillarje pris nu. Jag var ju ändå iväg för 3 veckor sedan. Alternativet är spa så jag hoppas det inte blir fullt medan jag väntar.
 
Igår för övrigt så kollade jag på en film som egentligen inte var så bra och som jag inte kommer ihåg namnet på så den får ni ingen recenssion på. Jag läste 1½ tidning i solen på balkongen. Det gäller att passa på.
 
Var duktig och lämnade tillbaka kirschplupparna som inte passade till  mina gamla gardinstänger. Ni vet det där plastpluppana man sätter i skenor så man sedan kan hänga upp gardiner med fingerkrokar. Varför i helsike ska man ändra mått? Både krisch och ikea har ändrat måtten och man kunde anväda dem båda tidigare. Nu lutar det åt ny gardinstång om jag inte lyckas lokalisera överblivna sådana i någon annans låda. Grr
 
Vidare skulle jag in på apoteker för att hämta ut en receptlista. En medicin är slut och det här med att ha läkartid på telefon är omöjligt för mig så det här blir spännande. Har gjort blåsmätningar som tyvärr är sämre än tidigare trots min ökning av medicin. Kanske inte så konstigt att jag känner mig slut.
 
Hur som så fanns de också ett reabord på apoteket... den här fick komma med mig hem. Någon som provat den? Hur är den?
 
 
Gick vidare in på intersport och där hängde denna för 50%.