Lite av varje

Kommentera
Idag blev det en dag med lite av varje.
 
Jag började dagen med lite ansiktsvård. Kan verkligen rekommendera denna ansikspeeling.
 
 
Sen blev det lite bloggande och läsning av andras bloggar. Det är längesedan jag kunnat göra det i lugn och ro. Riktigt kul!
 
 
På väg till centrum hittade jag dessa damer som tagit en paus. Såg så himla skönt ut där de satt!
 

Kikade lite på ny matta på balkongen. Hur blir plast i värmen?
 
Lagade mig lite Gazpacho. Mums! Satt och vilade ett par timmar på balkongen i värmen.

Satte igång med tvätten.
 

Städade ur garderoben med jackor... Kassarna är av största sorten och JA, garderoberna är fortfarande sprängfyllda trots att dessa åker ut.
 
 
Budade hem ett par nya solglasögon på Tradera.
 

Är ju med i en buzzadorkampanj och testar Epson ecotank L355. Fixade med lite recensioner och annat som hör till testjobbet.
 
 
Dessutom sov jag lunch en timme på dagen.
 
Vad har ni gjort idag?