Det är lite som triss

3 kommentarer
Öppna eller inte öppna? Ja, det är ju frågan.
 
Igår kom det berömda skattekuvertet/deklarationskuvertet. Jag har inte tjuvkikat på nätet och funderar på om det ska öppnas nu eller i sista stund... kan ju göra en både glad och oglad.
 
 
 
 
 
1 kolonilotta:

skriven

Tack för tipset!
Hade glömt bort det. Så nu var jag inne och kollade.
...och jag fick tillbaka som väntat! :)
Hoppas du får en toppen bra kväll vad du än för! Kram!

Svar: Hm önskar också jag kunde säga som väntat men glad då jag får tillbaka :)
Frk M

2 MariaG:

skriven

Fick våra förra veckan, hmm ser ju bra ut en rejäl slant tillbaka MEN så ska jag fylla i K10 och K5 också så vi får väl se vad som blir över, tror jag blir skyldig denna gången :-/ men det drabbar ingen fattig som jag lite ironiskt brukar säga haha :-D

Svar: Jag fick tillbaka för första gången på åratal. Man funderar ju lite på vad som kan vara fel :o
Frk M

3 Sanna:

skriven

Jag har inte öppnat min men den stämmer ju aldrig då jag har egen firma som ska in i deklarationen ändå ;)
Och det brukar göra förändringar
KRAM

Svar: Hoppas det blir positiva förändringar då :)
Frk M