Drömmer

4 kommentarer
Medan det droppar utanför fönstret så drömmer jag mig bort. Till värme och palmer och utan tidiga morgnar.
 
 
 
 
 
 
 
1 MariaG:

skriven

Jaa, vem gör inte det ;-) snön dalar ner här just nu usch :-(
MariaG

Svar: Usch då. Nu får det inte komma en endaste flinga till!
Frk M

2 Cia:

skriven

Samma här - fast jag drömmer mer om en ledig helg i varm aprilsol på varvet. Slipmaskinerna surrar omkring mig och snart är det tid för fika med alla vänner som jobbar på sina båtar. Det är den bästa tiden på året för mig.
Cia

Svar: Det där lät helt underbart trots att jag skulle känna mig så vilsen i den miljön. Men det framkallade ändå en längtan :)
Frk M

3 Sanna:

skriven

Åhh känner igen det stråket ..:) längtar tillbaka till värmen…
trots att det är skönt att vara hemma vill jag ha värme nu :)
önskar dig en underbar tisdag
KRAM

Svar: Haha, ja i den lilla dalen vandrar man där många gånger om dagen :)Även om det är en lite dal bara så ligger den smidigt till för närliggande byar.
Frk M

4 Susanne:

skriven

Drömmar mig bort en stund under lunchen.

Svar: Å jag nu vid köksbordet igen... jag skulle kunna tänka mig att drömma hela tiden :)
Frk M