1 Anonym:

skriven

Man slutar aldrig förvånas över vissa människor!
Ha en jätte bra dag! :)

Svar: Nej så är det verkligen.
Frk M

2 kolonilotta:

skriven

Råkade missa att fylla i mitt namn! ;)

Svar: :)
Frk M

3 MariaG:

skriven

Nu vet jag ju inte alls hur det där gick till när hunden sket i en lekpark, det enda jag vet är att man inte riktigt styr över NÄR hunden måste skita, har man barnen med sig och är i en lekpark och TROR man rastat hunden innan dvs den kanske har skitit en gång, så går man till lekparken och helt plötsligt skiter hunden igen....men som sagt jag vet ju inte hur det gick till, hundägaren kanske gick till lekparken just för att få hunden att göra ifrån sig där??

MariaG

Svar: Nä men om man är i en stor park behöver man inte gå med hunden över själva lekdelen tänker jag. Vi kan säga att denna hundägare inte riktigt tänkte tror jag. Fast vad vet jag.
Frk M