Kaos i kubik och gårdagens måbra.

3 kommentarer
Jag är inne i en period då jag jobbar dygnet runt. Det innebär samma sak som att jag tappat måltidsordning och all fokus på mig själv.
 
Idag är det lika kaotiskt på tågen pga strömavbrott. Jaja bara luta sig tillbaka 700.000 andra...
 
Igår han jag i alla fall iväg en timme mellan jobb för en fotvård. Så skönt! Det var i alla fall gårdagens måbra.
 
 
1 gemsofmylife:

skriven

Var rädd om dig !!
Aldrig bra att jobba FÖR mycket ingen som tackar dig den dagen du brakar !!!!!!
Skönt med fotvård fötterna säger allt om kroppen och mår dom bra gör kroppen säger zonterapeutetna ;)
Kram

2 gemsofmylife:

skriven

Var rädd om dig !!
Aldrig bra att jobba FÖR mycket ingen som tackar dig den dagen du brakar !!!!!!
Skönt med fotvård fötterna säger allt om kroppen och mår dom bra gör kroppen säger zonterapeutetna ;)
Kram

3 gemsofmylife:

skriven

Var rädd om dig !!
Aldrig bra att jobba FÖR mycket ingen som tackar dig den dagen du brakar !!!!!!
Skönt med fotvård fötterna säger allt om kroppen och mår dom bra gör kroppen säger zonterapeutetna ;)
Kram

Svar: Jag försöker :) Har lätt för att jobba lite för mycket.
Frk M